johannamalmberg

Alla inlägg under september 2012

Av johannamalmberg - 30 september 2012 01:14

Jag är så otroligt känslosam när det gäller filmer som handlar om familj och tragedier.

 

Jag gråter..... 


Kollar på I am Sam just nu och den är så sorglig. Och så himla bra. 


 

Av johannamalmberg - 29 september 2012 19:10

Ska iväg och fika, eller jag ska käka med tjejerna nu. KUL! Bara det, sen ska jag väll hem och kolla film eller nått.

 

 

halsduken på!

 

Ganska tråkig lördagskväll, ensam!

Av johannamalmberg - 28 september 2012 01:19

Just det ja. Idag träffade jag Desirée, min bästa vän från högstadiet. Det var ett tag sen kan man säga. Kan ju säga att jag var måttligt nervös, men det var jätte roligt att träffa henne, hade sjukt mycket att prata om. 


Kändes naturligt och som att man fortfarande känner varandra som man gjorde förr. 

Här kommer lite bilder på oss (varning, fjortisar

 

     

CHARMIGT!


Av johannamalmberg - 27 september 2012 23:40

 

språket, dialekten, killar, wierd, crazy, underground, starbucks, utbudet, gamal/nytt, shopping, mysigt, vackert, storstad, husen, taxi, hydepark, piccadilly.. everything 


där ska jag bosätta mig när jag är redo! 

Det är min dröm

Av johannamalmberg - 27 september 2012 23:19

Tänkte sätta mig och göra en uppgift som vi har i Historia. Tror ni inte att han har gett mig ett papper där det bara står på engelska , jag skulle läsa igenom det och sen svara på 6 frågor. Va fan, jag kan inte engelska.

 

Blir så himla irriterad, när man väll ska göra något och tar tag i saker så är det bara kaos. Nu försvann min känsla att göra uppgiften. Bye....

 

depressed  

Av johannamalmberg - 26 september 2012 22:43

Har suttit och kämpat i en timme med att få till en dreads & det känns som att jag lyckats. Skulle faktiskt vilja göra hela mitt hår, men skulle nog tröttna efter en vecka. 

 

Kanske är lite wannabe att bara ha en. Men orkar inte sitta och kämpa för att reda ut det just nu. haha

 

 

ganska dålig bild

 

Av johannamalmberg - 26 september 2012 20:02

Nagelack depend, mascara(den bästa), ögonbrynsfärg & sen har jag äntligen hämtat ut mina ppiller!

Kolla vilket fint "skal" jag fick på ungdomshälsan haha, ROSA!

Av johannamalmberg - 26 september 2012 00:45

Snart får jag studiebidrag & sen ska jag jobba på lördag! Så måste shoppa.. Tröstshoppa. Det mår man alltid bättre av. På fredag ska jag förhoppningsvis till Linköping med Linneá! 

 

Favoriten är längst ner till höger! :*

Ovido - Quiz & Flashcards