johannamalmberg

Alla inlägg under januari 2013

Av johannamalmberg - 28 januari 2013 02:39

Av johannamalmberg - 23 januari 2013 03:50

Godmorgon :)
Ligger och kollar på viva la bam. Va kär i honom när jag var 15 & kan inte ljuga och säga att jag inte är det fortfarande! Bästa. So freaking awesome. Synd att han är så gammal!

Av johannamalmberg - 21 januari 2013 03:04

Jag hatar att ha den där känslan, när man blir helt stel i kroppen och bara känner sig jävligt dum för att man tänker på nått man inte borde. Jag fattar inte varför man kan gilla något så fruktansvärt mycket som inte ens har något värde. I mina ögon. Butana.


Helgen va awesome btw!! 

Av johannamalmberg - 17 januari 2013 02:02

Det finns människor till allt. Asså jag är inte personen som bryr sig om vad andra säger eller tycker (iband och med visa saker) men trodde aldrig att jag skulle ta åt mig så mycket av detta. Mådde så fruktansvärt dåigt, så fick göra en ändring nu & nu mår jag fett bra! 


Dock förstår jag inte varför jag inte har tänkt på det tidigare? Haha. Vill säga, men nae...

 

 

LOL

Av johannamalmberg - 16 januari 2013 01:42

2012 videon. den vart väldigt kort och har typ inte filmat något. sad. 


 

OMG

Av johannamalmberg - 16 januari 2013 01:28

Åh nej. Jag måste verkligen visa. Herergud, så liten. Så fjortis. 


   

har ju inga ögonbryn :(


 

tycker mitt bdb namn va för jävla bra. LOL.


Ovido - Quiz & Flashcards