johannamalmberg

Alla inlägg under maj 2012

Av johannamalmberg - 31 maj 2012 22:03

  

puss på dig bästa!   

Av johannamalmberg - 31 maj 2012 20:56

Imorgon är det bal i Norrköping.


Ska gå och kolla med Jonna. Är skapligt avundsjuk på Stephanie (för vet allt hon ska ha på sig) Hon köpte typ den finaste väskan jag sett idag. Tror nog att mina andra två fina puddigar är lika fina! 


Efter balen de ska på blir det PULS. Men tror inte att jag ska dricka! Tråkigt nog.


Nästa år, då det är min tur. då ni, har redan bestämt hur balklänningen ska se ut. ungefär såhär:

 

Kanske inte blå. Men detta material! Blir en ljus rosa om jag är fortfarnade blond, om jag är brunett blir det en ljus lila. 


Sen är frågan, vem är den lycklige att få gå med mig? Någon frivillig? Vi tar det då, någon ska jag iallafall få kroken.

Av johannamalmberg - 31 maj 2012 20:44

 

shoppa lite inför studentveckan. 2 st oversize linnen, fint med ett skärp i midjan & så lösögonfransar på det. allt gick på 150:- 


sen ska min mami köpa en "student" klänning till mig. blir inte den som jag la upp utan det blir en sånhär:

 

fast vit! as fin, älskar verkligen den här klänningen. tror jag ska köpa den i svart också! :)

Av johannamalmberg - 31 maj 2012 09:25

GODMORGON


Är snart påväg till skolan, sen blir det raka vägen till körskolan och plugga. Vid fyra ska jag på stan med Sptephanie. Ikväll är jag ensam hemma, sjukt skönt. Pappa är i Karlskrona. Ska plugga hela kväll, längtar. (inte)


haha, ser sjukt trött ut. whateva   

Av johannamalmberg - 31 maj 2012 02:28

fy fan vad taggad jag är tills på måndag!! 


Har suttit typ 9 timmar idag och pluggat körkort. På en dag har jag lyckats klara 2 st faser, c & f. Skapligt lycklig jag är! Känns så skönt. 


Imorgon blir det ännu mera plugg, ska gå till skolan kl 10. Sen till stan för att köpa lösögonfransar. Sen till körskolan och plugga. Måste vara klar tills fredag. I helgen blir jag nykter, måste övningsköra och repetera med pappa. Känns tråkigt. Men nästa helg blir det att åka till Linköping med Lina och tagga utgång där med alla studenter. TAGGAD!  


Hoppas att jag även hinner att köpa min klänning också. Kommer inte att köpa den jag la ut, utsn en rosa. Fanns inte på deras hemsida, så får visa när jag köpt den.


puss & godnatt!    

Av johannamalmberg - 30 maj 2012 22:38

JUST DET GLÖMDE SKRIVA ATT LINNÉA FYLLDE 19 ÅR I MÅNDAGS!!! GRATTIS I EFTERSKOTT HONEY!!!

    

haha, vet att hon inte vill att jag lägger upp en bild på henne. så det fick bli en suddig! :D  

Av johannamalmberg - 30 maj 2012 01:26

nu ska jag försöka sova. imorgon blir det plugg, hela jäkla dagen. kommer nog inte hinna skriva någonting på bloggen.


puss  

Av johannamalmberg - 30 maj 2012 00:02


vad tror ni? kan man ha den här på alla student fester den 15/6? vill ju också va fin liksom!     

Ovido - Quiz & Flashcards