johannamalmberg

Alla inlägg under maj 2012

Av johannamalmberg - 19 maj 2012 19:48

Bloggar från mobilen, snart kommer steffie och hämtar mig! Så ska vi till Micaela på förfest! Sen blir det puls!!! Puss

Av johannamalmberg - 19 maj 2012 14:18

Hej Köttbullar


Precis vaknat till, vart väldigt sent igår. Låg och prata i telefon till 4 typ. Men nu är jag pigg, skulle egentligen tränat, men har ingen lust eller motivtation till att göra det. Så istället ska jag sola och fixa med lite andra saker. Ikväll ska jag till Michaela, Melindas syster, hon ska ha inflyttningsfest och sen tror jag det blir utgång på det. Ser väldigt mycket fram emot det, ska bli roligt. 


Precis lockat klart mitt hår!

fan vad dåligt jag mår!! från att ha hår ner till brösten till att ha över axlarna... BUHU!!! :'(  

Av johannamalmberg - 19 maj 2012 04:52

kan inte sova!!


Och jag har värsta filmtipset, kolla på catch me if you can. Sjukt bra film, den är verklighets baserad och Leonardo DiCaprio är med i den. Den kan inte bli mer än perfekt.   

 

Av johannamalmberg - 18 maj 2012 11:59

God Morgon!


har precis ätit mackor, nu ska jag duscha. Idag kanske jag & Linnéa drar till linköping. Får se vad som händer, ikväll blir det mys! Men vet dock inte vart jag ska vara eller ta vägen. återstår och ser. 


puss

 

Av johannamalmberg - 17 maj 2012 19:24

Ska umgås med Linnéa & Stephanie ikväll. vet inte vad vi ska göra, men vi hittar nog på något! Jätte skönt att man är ledig. Skriver senare, sen kanske det kommer upp ett nytt videoklipp också.

 


Don´t care what you think! :)

Av johannamalmberg - 17 maj 2012 12:51

GODMORGON

gick ut igår med moa och steffie. var helt okej faktiskt. de hade öppnat stora uteserveringen på hugo, så nu känner man att det snart är sommar. åkte på borta match, så kom hem vid halv tolv typ idag.


har ätit precis, ska duscha snart och sen fixa mig lite. vet inte vad jag ska göra, men någonting ska jag förhoppningsvis hitta på. 


puss

Av johannamalmberg - 16 maj 2012 18:50

kanske blir en utgång ikväll. dock lutar det mot en myskväll.. eller jag vet fan inte. beror på om min pappa köper alkohol till mig! ;)


lång helg nu då, vad ska man hitta på? plugga körkort behöver jag göra iallafall! sen bara va, sov och dricka lite. min bästis Jonna åker till kreta imorgon. kul för henne. så blir att sola lite solarium också, så jag inte står bredvid henne som ett spöke. haha. 


ska väll bestämma mig nu hur jag ska göra. svårt!!

Av johannamalmberg - 16 maj 2012 18:11

äre kul att kolla? ska jag lägga upp mer? 

går det inte se: http://www.youtube.com/watch?v=UaOleDUUl8o&feature=plcp

Ovido - Quiz & Flashcards