johannamalmberg

Direktlänk till inlägg 13 april 2013

Pink Saturday

Av johannamalmberg - 13 april 2013 12:53

Godmorgon!!


Pappa kommer snart och hämtar upp mig. Ska käka lite lunch och gå lite ärenden. Ikväll väntas utgång. Mina drömmar sprack igår också, fuck. Hehe. 


Provade att "färga" håret rosa igår. Så sugen på att göra hela

 

håret, men skulle nog ångra mig lite om jag gjorde det, så får

 

nog nöja mig med hår mascaran! ;)

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johannamalmberg - 13 oktober 2014 23:49

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 0201615357   nattstad.se/fridamariajohanna ...

Av johannamalmberg - 13 oktober 2014 23:43

nattstad.se/fridamariajohanna   det är min nya blogg !! :) ...

Av johannamalmberg - 27 oktober 2013 21:18

Det var ett ganska bra tag sen man blogga då.. Händer ju inte så mycket i livet så finns ju knappt nått att skriva om. Men ändå känner jag för att kanske börja igen, bara förr att jag tycker det är kul! :) plus att det är ett antal som ändå går in oc...

Av johannamalmberg - 16 maj 2013 00:45

Blir lite sugen såhär på natten att skriva.   Hihi.   Har en rätt konstig känsla i kroppen, både på bra och dåligt sätt. Först så trodde jag inte att så helt random få känna som jag känner och för det andra finns det en känsla i kroppen som ä...

Av johannamalmberg - 26 april 2013 18:20

Heeej!    Hänt mycket i veckan, har jobbat för första gången på glitter på Ingelsta. Gick vädigt bra och gjorde det även igår. På söndag näta vecka ska jag jobba ensam i 3 timmar, scary.    Har ju även varit på Justin Biebers konsert, awesome...

Ovido - Quiz & Flashcards