johannamalmberg

Alla inlägg under februari 2013

Av johannamalmberg - 25 februari 2013 17:44

Har några trogna läsare iallafall. Haha.


känner inte att blogga är min grej längre. Inget kul, det händer verkligen inget kul i mitt liv. Skola på vardagarna och helgerna är det fest/slapp... så vad ska man skriva om? 


 

Har kanske inte sagt det, men jag har raderat hela min dator. Så alla mina skolsaker, bilder, videor och allt är borta. Förutom cambilderna. Så lägger upp en bild på min lilla älskling. :)

Av johannamalmberg - 9 februari 2013 19:34

Dålig på denna fronten! Men har ingenting att skriva eller dela med mig av.

Men nu kan jag berätta för er att detta är min första helg på 2013 som jag inte festar & dricker! Lol. Är så sjuk, ont i hela kroppen, ryggen mest, jätte förskyld, världens rethosta & har haft feber! Det är ju rätt skönt att bara ligga hemma och sova, för det är det ända jag har gjort sen i torsdags! Men fett tråkigt! Snart börjar melodifestivalen & pappa köpte hem cola & riesen till mig! Mums. Puss.

Två sötisar som får att mig le lite nu :)

Av johannamalmberg - 5 februari 2013 05:31

Kunde inte sov inatt så jag stanna uppe hela natten. Ganska kul. Har fixat mitt hår i en timma typ. Börjar om 2,5 timme. Ska sminka mig nu! :*


 

Av johannamalmberg - 2 februari 2013 01:33

Vill bara ta Louis, gash så snygg!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards