johannamalmberg

Direktlänk till inlägg 26 april 2013

Hela veckan lång, Justin Bieber.

Av johannamalmberg - 26 april 2013 18:20

Heeej! 


Hänt mycket i veckan, har jobbat för första gången på glitter på Ingelsta. Gick vädigt bra och gjorde det även igår. På söndag näta vecka ska jag jobba ensam i 3 timmar, scary. 


Har ju även varit på Justin Biebers konsert, awesome säger jag bara. Så coolt att få se honom live! I am a beeeliber. Vi var även dem första som fick se hans nya tatueringar, känner mig speciell. Hehe! Var även på stan innan  i Stockholm och shoppade lite, b.la ett linne inne på gina och ett från monki, som jag ska inviga ikväll!


Kommer nog att lägga in lite bilder sen och någon video kanske från Justins konsert. Hihi!


Snart kommer Jonna till mig så ska vi väll förfesta lite, sedan blir det att gå ut ikväll. Vet inte när sist som jag var ute på Puls en fredag, hehe. Men ska iallafall se på Det vet du. Awesome.


Jonna och jag köpte även biljetter till One Direction, som kommer till Svergie den 8 maj. Så då blir det att åka upp till Stokholm igen. Kan verkligen inte fatta att vi fick tag i biljetter, dem var ju slut sålda, men blocket är bra att ha! ;)


Så veckan har varit helt awesome och helgen kommer bli lika så. Men nu måste jag dammsuga innan prinsessan kommer.


PUSS!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johannamalmberg - 13 oktober 2014 23:49

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 0201615357   nattstad.se/fridamariajohanna ...

Av johannamalmberg - 13 oktober 2014 23:43

nattstad.se/fridamariajohanna   det är min nya blogg !! :) ...

Av johannamalmberg - 27 oktober 2013 21:18

Det var ett ganska bra tag sen man blogga då.. Händer ju inte så mycket i livet så finns ju knappt nått att skriva om. Men ändå känner jag för att kanske börja igen, bara förr att jag tycker det är kul! :) plus att det är ett antal som ändå går in oc...

Av johannamalmberg - 16 maj 2013 00:45

Blir lite sugen såhär på natten att skriva.   Hihi.   Har en rätt konstig känsla i kroppen, både på bra och dåligt sätt. Först så trodde jag inte att så helt random få känna som jag känner och för det andra finns det en känsla i kroppen som ä...

Av johannamalmberg - 19 april 2013 10:31

längtar tills jag får se det på tisdag. kommer vilja dö i hans armar.       ...

Ovido - Quiz & Flashcards