johannamalmberg

Alla inlägg under juli 2012

Av johannamalmberg - 31 juli 2012 02:01

I want you here by my side as much as I do not want it. I want you as much as I do not want you. You make me just as confused as I do myself.


    

Av johannamalmberg - 31 juli 2012 01:48

Ligger som vanligt i min säng vid denna tid punkt. Såklart är jag så himla uttråkad att jag skriver ett blogginlägg. Dagen har varit seg. Kollade på lägenheten i förmiddags och jag gillade den inte alls. Så den blir det förhoppningsvis inte. Sedan käkade jag och pappa på miami pizzeria, mums. Sen åkte jag hem och styrde lite. Ända tills nu.. 


Just det, bokade flygbiljetter till Sicilien förut. Den 10 augusti åker jag och Linnéa och är där en vecka. Ska bli extremt kul! Saknar Stephanie så himla mycket. Så ska bli så kul att se henne på flygplatsen där nere, kommer springa till henne som i en film. haha! :) 


Vi ska bo där nere dem första 3 dagarna med Stephanie i Corleone sen resten av dagarna på ett hotell i Palermo.   


Men innan det blir det ju Mallorca, som jag åker till imorgon. Så ska jobba lite på brännan och bli super mega jätte brun! 

 

Så nu har jag skrivit massa. Puss   

Av johannamalmberg - 30 juli 2012 02:09

EN DAG KVAR TILL MALLIS.


Idag (kl 13.00) ska jag och pappa åka och kolla på en lägenhet i Vidablick. Sen förhoppningsvis kommer Linnéa till mig, så att vi kan beställa biljetter & hotell till Italien. Sen på kvällen blir det massor utav ***** & såklart packa. 


  

Av johannamalmberg - 30 juli 2012 00:18

Ska jag lägga upp en sminkvideo igen? Kommentera, har en klar. Men vet inte om jag vågar lägga up det! 

Av johannamalmberg - 29 juli 2012 23:25

Tänkte bara visa en bild på mig själv när jag är nyvaken! Så nu tror jag ingen kille kommer vilja vakna upp vid min sida. Haha


 

charmig bild   

Av johannamalmberg - 28 juli 2012 14:10

Redan lördag! Känns verkligen inte som det! Ska plugga hela denna dag, sen ska jag till pappa & laga middag till honom! Ska dra ihop något riktigt gott, ugnsbakad currykyckling med sparris sallad & ris. Mums.

Ikväll blir det nog utgång för min del, med Melinda & Ida (än sålänge) :D

Av johannamalmberg - 28 juli 2012 04:14

Kan inte sova. Tänker för mycket. Tänker för mycket på framtiden. Ska man verkligen göra det? Tänka på framtiden? Jag får sån ångest. Vill inte ha en framtid. Eller jag vill inte ha en framtid som är bestämd. Jag vill inte tänka på det, ändå gör jag det.

Mitt liv är tur, jag lever på tur. Tur i skolan, tur som lever i en familj som ställer upp, tur som har underbara vänner som aldrig sviker, tur som kan gå utan jobb, men få pengar iallafall. Men Gud glömde nog ge mig tur i kärlek.

Men tur att jag iallfall har mer tur än otur..

Ovido - Quiz & Flashcards