johannamalmberg

Alla inlägg under augusti 2012

Av johannamalmberg - 31 augusti 2012 11:43

Ska man köpa ett par begagnade dr martens skor för 600:- eller ett par nya skor från din sko för 500:- ??


.. Har ju sagt att jag vill ha ett par dr martens och det är halva priset liksom, dock använda och lite slitna..


 

Av johannamalmberg - 31 augusti 2012 09:46

Godmorgon, eller typ god förmiddag. Idag ska man vara glad, för det är fan helg. Ska till vetrinären kl 13 men Aili. Sen ska jag träffa Linnéa & Stephanie, vi ska på stan och jag ska utföra några ärenden. Sen ikväll så hoppas jag att jag ska vara med dem. Hehe. 

 


Finns det något roligt att skriva om? Nej, mitt liv är jätte tråkigt just nu. Känner att jag behöver få göra någonting roligt. Skulle jätte gärna vilja träffa Jonna, men det är 77 dagara kvar tills hon kommer hem. Buhu!   

 

Dock så färgade jag håret igår ju! :D Helt brunt, eller typ svart. Lite skönt att äntligen vara det igen, kommer dock att få vänja mig ett tag..   

  

jätte intressant lektion.. Hehe!

Av johannamalmberg - 30 augusti 2012 23:22

Låtar som jag helt har glömt bort! 



Av johannamalmberg - 30 augusti 2012 20:30

Helt spontant kände jag för att färga håret, vela mellan att färga utväxt eller färga det brunt! Det vart fucking svart!! Men jag är nöjd! Nu är jag tillbaka!

PUSS

Av johannamalmberg - 30 augusti 2012 11:25

Religion? Varför ska man lära sig om något som är påhittat? Så jävla onödigt. Skulle hellre ha matte lektion.. ärligt asså! 

 

 

Av johannamalmberg - 29 augusti 2012 13:59

 

Mums, vart så sugen. 

Av johannamalmberg - 28 augusti 2012 23:49

   

Slinga blonda slingor eller färga brunt ?? 

 

Börjar ju vänja mig vid att va blondin. Men jag vet ju själv att jag är snyggare i brunt.

 

Frågan är också om man ska göra extentions i blont hår eller brunt hår, ser ju mer äkta ut om man är brunett. 

 

Problems, they are there all the time

Av johannamalmberg - 28 augusti 2012 23:23

Åh, jag tror jag blivit lite fast. Fast i hen, vill träffa hen nu och bara prata och skratta.


Dagen har varit helt menningslös. Nu ska jag sova. Är jätte trött. Imorgon blir det konstmuseet och sen till skolan för en lektion. Värt!   


Justin Biebers låt Be Alright är helt klart favoriten just nu! Fattar inte att jag ska se han live i april 2013! Längtar så himla mycket! 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards