johannamalmberg

Alla inlägg under augusti 2012

Av johannamalmberg - 18 augusti 2012 22:24

Utgång ;)

Av johannamalmberg - 18 augusti 2012 22:23

Utgång ;)

Av johannamalmberg - 18 augusti 2012 22:22

Utgång ;)

Av johannamalmberg - 18 augusti 2012 22:22

Utgång ;)

Av johannamalmberg - 10 augusti 2012 01:07

Hej, jag är hemma i Svergie.. Men inte länge till, idag kl 19.50 går planet till Trapani (Sicilien) sedan blir vi hämtade och åker vidare till Corleone. 


Kom hem i tisdags, på kvällen va jag med Linnéa. Vi käka och kollade hotell, men det blev inget hotell. Ska vara lite spontana och bara leva.. får väll se hur det går.


Igår var jag hemma med mamma och myste. Mat, film & snacks.   


Idag var jag med Linnéa & Moa på stan, skulle köpa nya skor, men hittade inga... eller jo hittade mina drömmisar, men dem var för dyra så pappa måste nog sponsra lite. Hehe. Men fick med mig en svart snygg tröja från veromoda, saltvatten spray & sen lite nödvändiga saker från apoteket! 


Har inte ens packat klart till resan, men har ju hela dagen på mig imorgon. Så ska tvätta och styra imorgon.. Svettigt. 


Godnatt   


Av johannamalmberg - 5 augusti 2012 13:38

Snart slut på denna underbara vecka! Imorgon ska vi åka till aqualand, massa rutchkanor, skoj!! Puss!

Av johannamalmberg - 2 augusti 2012 13:00

HEEJ! 


Sitter på balkongen i Mallis. Det är underbart varmt (nästa lite för varmt) hehe. Var tvungen att ta en liten paus från solen så satte mig här och kollar på full house. Snart blir det lunch och sen ska jag lägga mig i solen igen. Här kommer lite bilder från igår & idag! :)


                 

Ovido - Quiz & Flashcards