johannamalmberg

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2013

Long time

Av johannamalmberg - 27 oktober 2013 21:18

Det var ett ganska bra tag sen man blogga då.. Händer ju inte så mycket i livet så finns ju knappt nått att skriva om. Men ändå känner jag för att kanske börja igen, bara förr att jag tycker det är kul! :) plus att det är ett antal som ändå går in och kollar, det är ju kul :)

Det har gått ganska lång tid som sagt, men det har inte hänt så mycket.. Tagit studenten, vart kär, jobbat, vart ledsen, varit i kos med tjejerna, vart i London med familjen, gått runt arbetslös och inte gjort ett skit typ. :)

Framtiden då? Hmm, ska åka ner till London med Linnéa & Stephanie den 4 november, för lite förberedelser! Tanken är ju då att vi ska bosätta oss där nere, men ska inte säga allt för mycket, men man kan ju alltid hoppas :)

Får hoppas att intresset är kvar imorgon, om det är så kommer jag att skriva imorgon! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johannamalmberg - 13 oktober 2014 23:49

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 0201615357   nattstad.se/fridamariajohanna ...

Av johannamalmberg - 13 oktober 2014 23:43

nattstad.se/fridamariajohanna   det är min nya blogg !! :) ...

Av johannamalmberg - 16 maj 2013 00:45

Blir lite sugen såhär på natten att skriva.   Hihi.   Har en rätt konstig känsla i kroppen, både på bra och dåligt sätt. Först så trodde jag inte att så helt random få känna som jag känner och för det andra finns det en känsla i kroppen som ä...

Av johannamalmberg - 26 april 2013 18:20

Heeej!    Hänt mycket i veckan, har jobbat för första gången på glitter på Ingelsta. Gick vädigt bra och gjorde det även igår. På söndag näta vecka ska jag jobba ensam i 3 timmar, scary.    Har ju även varit på Justin Biebers konsert, awesome...

Av johannamalmberg - 19 april 2013 10:31

längtar tills jag får se det på tisdag. kommer vilja dö i hans armar.       ...

Ovido - Quiz & Flashcards