johannamalmberg

Alla inlägg under augusti 2012

Av johannamalmberg - 28 augusti 2012 09:58

Sitter på världens segaste lektion. Filosofi, jag har huvudvärk, känns som jag kommer svimma när som helst, då är det ganska jobbigt att sitta och lyssna på en lärare och nått väldigt ointressant någon i klassen sitter och berättar nu! 


Efter detta ska jag äntligen få åka och köpa mat (Ica-sallad & cola zero) och sen hem och sova. Herregud så skööönt.

 

 

Lite morgonkul 

Av johannamalmberg - 28 augusti 2012 01:45

Ett snack men tjejerna och man fattar precis fast de inte sa nått speciellt. Hur mycket än kroppen och känslan säger nej, så måste jag. Jag tror att det är rätt iallafall!?

 

 


Jag väntar på en vändning i livet. Det kan vara detta, men det kanske bara känns som det just nu! 

Av johannamalmberg - 27 augusti 2012 13:47

Det känns som att jag har mitt livs första viktiga beslut! Och självklart så är det jätte svårt, så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen eller vända mig. Tar en paus från allt socialt och försöker att bestämer mig. 


Jag visste att det skulle sluta såhär. Jag visste om det, men ändå lät jag det att hända. Det var mitt beslut och nu får jag lida för det. Fan vad ont det gör, tackar mig själv som äntligen kan sätta ett stop.. Eller kan jag det? Hatar när känslorna tar över och man inte kan hantera det.. Patso

Av johannamalmberg - 26 augusti 2012 21:53

Jag är så himla lyckligt lottad som är världens finaste vänner. Linnéa, Stephanie & Moa. Vet verkligen inte vad jag skulle göra utan er. Ni ställer alltid upp för mig, dömer mig inte, stöttar mig, är helt enkelt allt jag behöver för att klara av dagen. Älskar er, ville bara säga det!    

 
 
 
Av johannamalmberg - 25 augusti 2012 18:09

   

babyAili, världens sötaste     

Av johannamalmberg - 24 augusti 2012 15:31

Hej Kluttisar! 


Sitter hemma och väntar på pappa som ska komma och hämta mig snart. Då ska vi till Skärblacka och hämta min Aili!    (kissen)


Skolan idag var helt okej (förra året gick jag till fyra på fredagar) men nu slutar jag halv ett.  värt, klagar inte. 

 
   
Helt ok. Förstår inte varför killar ser det.
Av johannamalmberg - 24 augusti 2012 01:08

? Göra en halv sleeve på höger armen
? Perca mig i andra bröstvårtan
? Perca naveln

Måste förnya mig lite! Men får dock se hur det blir med naveln.. Har ju percat den tre gånger innan & då har blivit infektion.. Fett tråkigt! Förstår inte varför det just ska bli infektion där? Har ju tungan, läppen (haft) & bröstvårtan, där går det bra men inte naveln! :(

Ska iallafall börja spara pengar till tattoo nu, det kostar ju en slant! ;)

Gash.. Så snyggt!!

Av johannamalmberg - 23 augusti 2012 22:20

 

denna blir min nästa tattoo, ska gå till house of pain nästa vecka. Dock ska jag inte ha LOVE, utan FAITH. Rikigt snyggt jag photoshopar, haha!   

Ovido - Quiz & Flashcards