johannamalmberg

Alla inlägg under juli 2012

Av johannamalmberg - 12 juli 2012 15:07

Kommer ni ihåg full house? Det är en tv-serie från -87 men gick i repris när jag gick i kanske 4-5. Kollade alltid på det innan jag skulle till skolan. Så tänkte att jag skulle ladda ner alla säsonger och se och nu är jag helt fast. Ashley & Mary-Kate Olsen spelar Michelle och "de" är så himla gulliga.


Av johannamalmberg - 12 juli 2012 13:39

Jag har så himla ont i magen. Jag vet vad det är. Och jag mår riktigt dåligt. 


Ska träffa Lina på stan kl 4, ska väll förhoppningsvis äta någonting då. Är väldigt sugen på paus sallad. Ska bli roligt att träffa henne, inte setts sen skolan slutade. Väldigt länge sen. Får se vart resten av dagen tar mig. Inget planerat iallafall! 


Puss   

Av johannamalmberg - 11 juli 2012 17:14

Ska tvätta. Men kan inte göra det. Allt ligger redan i högar, men vet fan inte om det ska vara 40 grader eller 60? Pappa kommer bli arg på mig.. Hahah. Så jobbigt.   


Linnéa kommer snart. Med godis.. Senare ska vi till Jonna, förfest och sen utgång. Inte vart ute sen studenten. Jag levde ju där för fan hela 2-an.

 

Tacos ska jag också göra kom jag på. Bara ätit jordgubbar idag. Mohihi..   

 

 

 

  to u

Av johannamalmberg - 11 juli 2012 17:06

Ae, pallar inte längre! Måste bli brunett! Så fort som möjligt! 


   

Av johannamalmberg - 11 juli 2012 13:04

Godmorgon.


Har lovat pappa att städa idag, hela lägenheten. Ska fixa till mitt rum också. Sen hoppas jag att Linnéa kommer. Så det är vad jag sysslar med idag. Ha det så bra ni. 


  

Av johannamalmberg - 11 juli 2012 01:51

 

är jag hungrig eller va fan är det???   

pic

Av johannamalmberg - 11 juli 2012 01:42

Här kommer en massa bilder från helgen och lite till. Har haft så sjukt trevligt & roligt.    

 

söta pojkar 

          

dagens outfit          

       


nostalgi, fyra i rad

  

någon som har roligt

   

hur full jonna?

     

haha... ser lite misstänktsamt ut

 

sommar mat & öl   

    

Av johannamalmberg - 6 juli 2012 01:02

Kl 09.00 ska jag vara redo. YÄÄH

Ovido - Quiz & Flashcards