johannamalmberg

Alla inlägg under maj 2012

Av johannamalmberg - 16 maj 2012 17:42

 

alla makt åt tjejer!

Av johannamalmberg - 15 maj 2012 23:33

fuckfuckfuckfck


fuck för denna kväll. träningen gick bra, men sen. gaaaash är så arg i kroppen. är hemma hos mamma nu och ska nog va här resten av veckan. känns som att man sover borta hehe, eftersom att jag aldrig bor här typ. 


nu ska jag sova och försöka glömma bort det här fuckade! 

godnatt:*

Av johannamalmberg - 15 maj 2012 15:54

träning kl halv sex med Linnéa


ikväll ska jag plugga körkortsteori, inte långt kvar tills jag har teoriprov och uppkörning! så måste verkligen ligga i så jag klarar det! 


min helg började idag föresten. har bara ett möte kl 11 imorgon. sen är det helg. skööönt. 


 

Av johannamalmberg - 15 maj 2012 00:58

nae men helvete då. hatar jävla mac dator. 


ska sova. puss & godnatt!

Av johannamalmberg - 14 maj 2012 23:14

sjukt skön spotifylista jag gjort. alla låtar är typ "gamla" som man lyssna på när man var mindre!


kan lyssna på de om och om igen! + att jag kan alla låttexter också. tröttnar aldrig!




--->sofitis<---

Av johannamalmberg - 14 maj 2012 15:32

NU: TILLBAKA TILL SKOLAN.


träna med Linnéa kl 5 typ. tagga!!


woho. har inget kul att skriva. 

Av johannamalmberg - 14 maj 2012 10:11

Godmorgon

väntar på att få gå till bussen. en lektion idag och det är engelska, jag hatar engelska. sen blir det direkt till gymmet och träna. sen hoppas jag att jag hinner en solning också. sen som jag sa ska jag till skolan igen. 


hörs senare idag. puss :)

Ovido - Quiz & Flashcards