johannamalmberg

Alla inlägg under maj 2012

Av johannamalmberg - 11 maj 2012 22:38

gav upp, så jävla tråkigt att städa. nu ligger jag i sängen, åt några chips förut men fick värsta ångesten! så slängde nästan en hel chipspåse. känner mig as bra. 


 

Av johannamalmberg - 11 maj 2012 20:13

fredag kväll och jag sitter hemma. brukar ofta göra det, om jag inte är med tjejerna men blir ingen skillnad för då sitter vi hemma tsm! ;) dock är det ju mycket roligare! 


väntar på att pappa ska bli klar med maten, tacos blir det! håller på att städa rummet nu, eller rättare sagt plocka upp alla kläder på golvet! sen fick jag för mig att rensa och herregud vad mycket kläder. två papperspåsar som jag ska slänga och jag är bara halvvägs! har även lagt undan alla "vinterkläder" också och hängt upp alla sommar kläder på min klädställning! kommer hålla på hela kvällen ._. 


ska ladda ner nån film sen och somna tidigt (fast jag kommer sitta uppe) haha. men det är vad jag tänker iallafall! kl 22 blir det big brother, för att se bröllopet! ;)


 

hihi, hittade ett jätte gulligt pyjamas linne som jag hade när jag var ungefär 11-12 år. passar nästan, förutom vid brösten! haha! 


(aa, ni ser ju ställningen bakom att den nästan är full!)

Av johannamalmberg - 11 maj 2012 11:18

jahopp. jag vaknade inte av alarmet kl 9.00 så blev väckt utav stephanie som ringde och de var tydligen på stan och tyckte att jag skulle komma ner. så ska fixa mig nu och sen träffa dem. får se vad som händer idag, ska iallafall träna senare! :)

blid från alanya, vill tillbaka!!  

Av johannamalmberg - 11 maj 2012 00:51

   

nu är det dax för sängen. bestämde mig nämligen för att gå upp vid nio imorgon för att åka och träna. så kl halv elva imorgon blir det ett gympass på friskis. kommer att åka till ingelsta eftersom att jag trivs så sjukt bra där. dock är det ju väldigt lååång med det är det värt.


fredag imorgon. vad händer då? verkar som att mina flickor har bara massa plugg nu för tiden. har inte hört av de på hela veckan typ. på lördag ska jag iallfall ut med Lina för första gången kommer bli sjukt kul! hoppas på en bra helg!!  

Av johannamalmberg - 11 maj 2012 00:11

 

lunch

 

åkte spårvagn till djurgården. man kände sig som hemma i spåris.

 

typ Wasa skeppet

aa, precis

 

min fina vän <3

   

haha, aa vad gör man när man har tråkigt liksom?


har alltså vart i huvudstaden idag. bussen åkte från skolan 07.15 när vi var framme var vi först i gamla stan och kollat lite, sen mat och stan och till slut wasa museet. kom hem typ 19.15 alltså var vi borta i 12 timmar. sjukt trött. ska sova snart! 

Av johannamalmberg - 10 maj 2012 23:27

Hade fått mejl tidigare idag om ett sommarjobb jag sökt. de sa att jag var reserv. så hoppas verkligen att någon tackar nej så att jag får ett sommarjobb! skulle ju inte sitta fel! ;) 


as glad att de hörde av sig. hihi.

Av johannamalmberg - 10 maj 2012 23:14

fick med mig fina skor hem från stockholm idag! lycklig 

scorett 799 svenska kr
Av johannamalmberg - 10 maj 2012 22:19

Bestämt mig för att börja blogga här! ville bara byta från blogg.se för att det är så tråkigt! :D så nu finns jag här från och med nu!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards