johannamalmberg

Alla inlägg under maj 2012

Av johannamalmberg - 28 maj 2012 23:33




När man bor i norrköping.. så finns det inte så mycket pöjkar att välja bland. då kan det bli som det blir. ändå klassas jag som storstads tjejen.. skit stad, skit land


 


 

Av johannamalmberg - 28 maj 2012 18:58

FAN VAD LACK JAG ÄR!

köpte ett par bruna klackskor från scorett (som ni vet) använde dem en gång för att prova hur dem satt och när jag gick med dem så glapa det i hälen. såklart vill jag byta nu och hitta ett par andra. (blir aldrig nöjd) så bad jag pappa lämna tillbaka dem. så säger de att de är för mycket använda? är det ett jävla skämt eller? hatar verkligen Scorett och kommer aldrig mer köpa skor där, skit dålig service (som jag upplevt innan) och sämt kvalitée på skorna. 


skrattretande. 

Av johannamalmberg - 28 maj 2012 06:45

godmorgon!


sitter här och fixar mig och vet ni vad??? i lördags lånade min syster min plattång och den gick sönder. helvete, mitt hår står åt alla håll typ. fan vad dåligt. om dagen börjar såhär dåligt så känns det som att halkan kommer gå åt skogen.


kan även berätta att jag aldrig vart uppe så här tidigt på jätte länge. världshistoria.

   

Av johannamalmberg - 28 maj 2012 00:32

halkan imorgon bitti! är sjukt nervös, mår inte bra!!


imorgon kan jag berätta om min psykhelg. det måste vart den sjukaste på dö länge. mått sjukt bra, men samtidigt jätte dåligt. roliga bilder har jag också.


puss & godnatt   

Av johannamalmberg - 25 maj 2012 14:21

just det! har tagit ut min tungpercing!!  

   

Av johannamalmberg - 25 maj 2012 13:46

 

 
Av johannamalmberg - 25 maj 2012 13:37

Påväg snart till Lindö, där vi ska ligga och steka! Jonna kommer snart och hämtar mig. egen chafför  


har på mig klänning idag. första gången (utan tights under)

mammsens klänning som jag tyckte var ful när hon köpte den. men ändå så står man här och tar kort med den. dock måste jag ha ett skärp för annars ser det ut som ett tält!  


puss    

Av johannamalmberg - 25 maj 2012 11:20

IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA STEPHANIE 19 ÅR!   

 

ska ta en dusch nu och sen vidare till Jonna. Hon kom hem igår från Kreta. så blir nog en fika med henne! ikväll vet jag inte än vad som händer, men tror att jag ska träffa Steph. hoppas det iallafall!


love  

Ovido - Quiz & Flashcards