johannamalmberg

Alla inlägg under maj 2012

Av johannamalmberg - 14 maj 2012 00:39

tänkte sova men fick någon kick till att skriva lite. 

imorgon väntar skolan, en lektion kl 11. efter drar jag och tränar. sen tillbaka till skolan för att gå på något töntigt möte, kommer få massa skit. palla. jag gör fan mitt bästa och på senaste tiden har jag haft det as tungt. hoppas de är lite förstående iallafall! 


sen på kvällen blir det tränning igen med Linnéa. har lite smaskigt att berätta för henne. de andra två flickorna får vänta, eller så får Linnéa berätta (vet att ni läser;)


ligger i sängen nu iallafall och planerar mitt träningsschema och mat schema för veckan. ska bli spännnande och se om jag klarar mig utan energidryck och typ cream fresh! 

  

Av johannamalmberg - 14 maj 2012 00:26

sjukt bra låt!! är jag knäpp som tycker det eller? fan vad jag älskar denna låt!!

Av johannamalmberg - 13 maj 2012 22:31

http://existenz.se/out.php?id=55014

aså, haha, jag är lite larvig av mig. men fan vad glad jag blev när jag läste detta!!

Av johannamalmberg - 12 maj 2012 21:35

 

hehehehehe 

Av johannamalmberg - 12 maj 2012 20:43

sneekpeek på kvällens outfit :D  

Av johannamalmberg - 12 maj 2012 00:30

så nu ska jag sova. imorgon väntar dubbelkörlektion kl halv ett, sen ska jag träna direkt efter! utgång på kvällen! supa mig as packad, livet <3

Av johannamalmberg - 11 maj 2012 23:04

min älskade bebishund

har inte berättat något, men vi har lämant bort våran familjemedlem. fattar inte hur pappa kunde bestäma sig för det. han bor iallafall i örebro nu. men nu har de som köpt honom, skrivit till pappa att de inte kan ta hand om honom längre.. (vet ej vrf) pappa har verkligen bestämt sig för att inte ta tillbaka honom, så nu kanske han ska få somna in. jag är sjukt ledsen, vill att han ska ligga här i min säng och gosa! usch, nu börjar jag gråta!! :'(

Ovido - Quiz & Flashcards