johannamalmberg

Alla inlägg under maj 2012

Av johannamalmberg - 24 maj 2012 00:56

har fått för mig att åka till uppsala med Stephanie i sommar. har sökt ett antal jobb där uppe nu. detta för att jag inte får nått i norrköping. hoppas verkligen att någon hör av sig, skulle vara så jävla grymt att bo och jobba där 1-2 månader.  


ska be en liten bön nu och sen kanske sova. keegi siin minu kõrval


godnatt pussipuss     


Av johannamalmberg - 24 maj 2012 00:42

  

   

     

 

Av johannamalmberg - 23 maj 2012 21:24

vad ska man äta? är dö hungrig!! mannagrynsgröt, havregrynsgröt? rostad macka? vene, orkar iallafall inte ställ mig och laga "riktig mat" ...


 

ganska gott

Av johannamalmberg - 23 maj 2012 19:59

som jag kanske sagt tidigare så mår jag dåligt när jag har kort hår! känner mig 5 kilo tyngre.. 


så funderar på om man ska fråga pappa om extantsion eller om man ska vara lite snällare och fråga om man kan få köpa löshår med clips. vene om jag tänker vara dum eller snäll... hm!! 


man kankse kan säga att man betalar hälften? mjo, sånt funkar ju också. dock måste jag nog vänta ett litet tag tills mitt hår mår bra. blir att köpa silkesdroppar så fort pengarna kommer. check!

Av johannamalmberg - 23 maj 2012 19:54

I lördags när jag lockade mitt hår så kom jag emot med locktången på min hals. Och nu gör det nått så fruktansvärt ont!!! först såg det ut som ett sugmärke men nu är det som ett köttsår. GASH vad det svider. bläää...   

puttelitet   

Av johannamalmberg - 22 maj 2012 20:34

ikväll så är det semifinal i eurovision. så blir att ladda upp med tacos nu (väldigt sent, men åt sen lunch) så nu blir det att laga mat. 


hejar på island, grekland, rumänien, finland, österike, schweiz, cypern och moldavien. haha vilken euorovision mupp jag är!!   


Av johannamalmberg - 22 maj 2012 17:04

sjuksjuksjuk


sitter med färg i håret nu. slingar, så har suttit och hållt på med hättan i typ 3 timmar. så nu äntligen är blonderingen i. så nu ska man vänta en timma och samtidigt ska jag plugga på körkorts teorin. 


puss     

Av johannamalmberg - 22 maj 2012 02:48

vart väldigt dåligt på bloggfronten. just nu ligger jag i min säng och försöker sova. har halsont, är förskyld och det känns som om jag har feber. blir att stanna hemma imorgon från skolan. eller kanske måste gå kom jag på, ska på möte. 


är väldigt ledsen också. över en kille faktiskt. riktigt ledsen och irriterad.


nu ska jag återgå till att försöka sova. godnatt   

Ovido - Quiz & Flashcards