johannamalmberg

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2012

Helgen!

Av johannamalmberg - 22 oktober 2012 12:14

Fredag: Skola först, sedan hem och sova! På eftermiddagen åket jag ner till stan för att träffa Steffie och Moa. Köpte förköpsbiljetter till Puls Halloween fest nästa vecka. Käka på burgerking och på kvällen gick jag på bio med Melinda och Steffie. Läskig film. JA! 


Lördag: Upp tidigt (kl 6) och begav oss till Ullared, Moa, Pappa, Alice och Carro. Pappa släppte av oss och åkte och köpte en nya bil i Halmstad medans vi gick och shoppa. (bilder kommer på sakerna jag köpte) Kom hem rätt sent. Men ändå vart det utgång med tjejerna. Roligaste utgången på jätte länge. Innan vi skulle åka tillförfesten så fastnade vi i en hiss. Bland det värsta jag har varit med om, fick panki och började gråta. Satt där inne i 30 minuter sen kom en kille och släppte ut oss. Tack gode gud. Efter puls åkte jag och Steffie med Anton och hans kompis och sov hos han! 


Söndag: Efter lite sömn så tog jag och Steffie in oss till stan och sen hem. Duschade, käka och sov. Sen på kvällen åkte jag och Steffie till Söderköping till Jonte och kollade film och myste. Sen hemgång. 


Puss alla som jag va med i helgen. Love u   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johannamalmberg - 13 oktober 2014 23:49

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 0201615357   nattstad.se/fridamariajohanna ...

Av johannamalmberg - 13 oktober 2014 23:43

nattstad.se/fridamariajohanna   det är min nya blogg !! :) ...

Av johannamalmberg - 27 oktober 2013 21:18

Det var ett ganska bra tag sen man blogga då.. Händer ju inte så mycket i livet så finns ju knappt nått att skriva om. Men ändå känner jag för att kanske börja igen, bara förr att jag tycker det är kul! :) plus att det är ett antal som ändå går in oc...

Av johannamalmberg - 16 maj 2013 00:45

Blir lite sugen såhär på natten att skriva.   Hihi.   Har en rätt konstig känsla i kroppen, både på bra och dåligt sätt. Först så trodde jag inte att så helt random få känna som jag känner och för det andra finns det en känsla i kroppen som ä...

Av johannamalmberg - 26 april 2013 18:20

Heeej!    Hänt mycket i veckan, har jobbat för första gången på glitter på Ingelsta. Gick vädigt bra och gjorde det även igår. På söndag näta vecka ska jag jobba ensam i 3 timmar, scary.    Har ju även varit på Justin Biebers konsert, awesome...

Ovido - Quiz & Flashcards