johannamalmberg

Alla inlägg under oktober 2012

Av johannamalmberg - 2 oktober 2012 09:37

Godmorgon solstrålar.


Dock bjuder vädret på en grå och deprimerande himel. Man blir så trött och vill bara krypa ner i sängen med en kopp te och kolla på film. Istället sitter man i skolan med en Ramlösa. 


Har lektion till kl. 11 sen har jag håltimma tills klockan 16.40 Känns helt onödigt, åka till skolan för att ha 20 minuter lektion. Usch, fet diss på det. 

 

Ikväll ska jag träna, hihi. Sen imorgon har vi studiedag. Men jag ska vara duktig och göra projekt med Lousie. 

 

Vi har ett projekt arbete där vi ska göra en kokbok. Ganska roligt, dock så måste vi starta ett UF-företag och jag orkar inte vara seriös egentligen, men ska inte göra Lousie besivken och blir seriös. 

 

Känns ju ändå inte som jag har nått att göra längre på min fritid, då några av mina kompisar har dragit till Norge. Har ju iallafall mina trogna vänner, Moa och Melinda kvar i Norrköping.     

Av johannamalmberg - 2 oktober 2012 01:28

 

babycat    

Av johannamalmberg - 2 oktober 2012 00:58

Jag har ingen annledning till att hata dig...

Jag kunde inte styra över din känslor,

Men det kunde du göra med mina 

och därför kan jag iallafall kalla dig idiot...

 

 

Av johannamalmberg - 1 oktober 2012 21:13

OMG vet inte om jag ens vågar skriva såhär.. ?


Från Afonbladet.se 

"bönutrops är som kyrkklockor för oss" 


Det är inte ens samma sak! Vi har ju kyrkklockorna för dop, bröllop, gudstjänst? osv.. och det är ju inte varje dag en kyrka använder sina klockor? Men bönutropen är ju 5 gånger varje dag, då blir det irriterade och jobbigt. Jag vill behålla Svergie som kristet, om vårat land även ska bli ett muslimskt land så kommer ju krig och elende komm hit också? Eller?

 

Jag vill inte låta rasistiskt (det måste man skriva) men så tror jag att det är. Jag hatar religioner, jag är kristen men tror inte på något. Jag tycker att det är vackert med kyrka och va där på avslutningar och bröllop, men inget mera...

 

Och eftersom jag inte tror på någonting så borde jag inte sitta och skriva det här, men jag

tycker att Islam är läskigt och det är därför jag inte gillar att vi ska ha bönutrop!  

 

 


Av johannamalmberg - 1 oktober 2012 20:40

Skriva gärna namn... haha ;)


Fråga

looooooool

Vad ska du göra efter gymnasiet? 
Hur många IG, G, VG och MVG har du?

 

Svar

Det jag planerar nu är att jag ska åka till London och jobba med några vänner. Eller så ska jag åka till dem i Norge (om dem är kvar) vi får se!


blivit väldigt skoltrött så just nu har jag flera ig än dem andra, men jag har mvg, vg och g i några ämnen! :)

Ovido - Quiz & Flashcards