johannamalmberg

Direktlänk till inlägg 7 december 2012

black

Av johannamalmberg - 7 december 2012 00:33

Det finns så mycket i livet som jag ångrar, så sjukt mycket!

 

och det man har gjort lägger man bara bakom sig.

 

Men i helvete heller, så är det inte alls & jag blir så förbanad och äcklad. Flera saker som jag har gjort ångrar jag så mycket att jag nästa vill kräkas när jag tänker på det och det kommer jag att få leva med hela jävla livet. Fuck My Life.

 

Jag är snart 20 år och har redan en del fett jobbiga saker att bära på. Men man växer ju upp och tänker att det bara är små skit saker, då man har ännu värre saker att tänka på och skratta för att det är så töntiga saker att ångra...

 

Livet, en fråga jag ställt mig sedan jag var liten... Varför lever vi? Varför andas vi? Varför finns det kärlek? Vad är kärlek? Vad hade universum vart om inget fanns, hade det varit en svart prick? 

 

Jag förstår inte varför jag tänker på allt detta... Nu ska jag ta en nattpromenad.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johannamalmberg - 13 oktober 2014 23:49

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 0201615357   nattstad.se/fridamariajohanna ...

Av johannamalmberg - 13 oktober 2014 23:43

nattstad.se/fridamariajohanna   det är min nya blogg !! :) ...

Av johannamalmberg - 27 oktober 2013 21:18

Det var ett ganska bra tag sen man blogga då.. Händer ju inte så mycket i livet så finns ju knappt nått att skriva om. Men ändå känner jag för att kanske börja igen, bara förr att jag tycker det är kul! :) plus att det är ett antal som ändå går in oc...

Av johannamalmberg - 16 maj 2013 00:45

Blir lite sugen såhär på natten att skriva.   Hihi.   Har en rätt konstig känsla i kroppen, både på bra och dåligt sätt. Först så trodde jag inte att så helt random få känna som jag känner och för det andra finns det en känsla i kroppen som ä...

Av johannamalmberg - 26 april 2013 18:20

Heeej!    Hänt mycket i veckan, har jobbat för första gången på glitter på Ingelsta. Gick vädigt bra och gjorde det även igår. På söndag näta vecka ska jag jobba ensam i 3 timmar, scary.    Har ju även varit på Justin Biebers konsert, awesome...

Ovido - Quiz & Flashcards