johannamalmberg

Alla inlägg under december 2012

Av johannamalmberg - 7 december 2012 00:12

I det här vinterlandskapet så mår jag rätt bra ändå, vad det beror på har jag ingen anning om... 


Denna dag har jag spenderat med Melinda, underbara vän. Hon dömer mig inte och kan verkligen vara mig själv med henne fast hon tycker jag är psyko. Åkte iallafall ner till Ingelsta Shopping, hittade en jacka som ska köpas imorgon. Sedan åkte vi till stan och fikade, fick med mig en väska hem och några fina ljus. Inte mera med det, kollat lite på film nu på kvällen och ... 


Helg imorgon, veckorna går så himla fort, snart är denna termin slut och typ alla mina kurser slutar, så får mindre att göra nästa termin, skönt. Iallafall är det ju XFactor final imorgon så blir att vara hemma och kolla, förhoppningsvis kommer Melinda förbi och på lördag blir det utgång med Melinda, Cicci, Bella och Michaela. Fätt.

 

Kan du sluta psyka mig, jag vet att du vill ha mig ;*

LOL

Av johannamalmberg - 1 december 2012 11:34

Av johannamalmberg - 1 december 2012 10:06

Hello!


Im back i think. Har ju fan bloggat sen jag var 14 typ, hehe! :) så det är svårt att bara sluta. Man vill bara skriva ner allt och dela med sig. 


1 december, kom hem tidigt imorse efter att ha sovit borta. Kollade direkt på julkalendern, standard, man måste liksom... Undra när man kommer att sluta med det? Det var sjukt bra att dem hade kvar musiken till Greveholm men mindre bra var att det bara var barnen som var skånska... Haha! :( 


Ska baka lussebullar nu med mamma och syrran och sen förhoppningsvis ska jag till Ikea med pappa! 


Puss!


Ovido - Quiz & Flashcards